Energie.be team vacature

Word jij onze nieuwe Customer Succes Agent?

Creëer lange termijn klantenrelaties en help ons de energiemarkt voorgoed veranderen 💥

Energie.be een no-nonsense energieleverancier die zich richt op het vereenvoudigen van de energiemarkt en het aanbieden van een voordelig energiecontract voor al onze klanten. Dat deze stroom van 100 % groene, Belgische oorsprong is, vinden wij dan ook meer dan normaal! Met eenvoud en proactiviteit willen wij het verschil maken. ✔

Samen met jou willen we lange termijn klantenrelaties opbouwen en een loyalteitsstrategie ontwikkelen die ons helpen om de energiemarkt in Vlaanderen te veroveren en voorgoed te veranderen.

Jouw week als onze nieuwe Customer Succes Agent 👇

Je werkt samen in een klein team zodat je kort op de bal kan spelen wanneer je extra vragen of hulp nodig hebt. Samen wordt de agenda en prioriteiten van de week bepaald.

Wat er zoal op je planning kan staan?

  • Het toelichten en oplossen van klantenvragen via telefoon
  • Klantenvragen en -verzoeken analyseren en oplossen
  • Duidelijk antwoord geven via mail en social media
  • Opvolgen of markcommunicatie tussen Fluvius en Energie.be correct verloopt
  • Processen en flows optimaliseren om zo de klant sneller en beter te helpen
  • Voortdurende verbetering van de klantentevredenheid

Wat we zoeken bij een Customer Succes Agent 🤔

Als jij ons aanspreekpunt wordt bij klanten moet je sterk in je schoenen staan, meelevend kunnen zijn met klanten en supervlot kunnen communiceren in het Nederlands. Ervaring hebben is geen must. Om het rendement van je sollicitatie te verhogen, :

  • Heb je minstens een Bachelor diploma;
  • Ben je een krak als het aankomt op telefonisch contact;
  • Kan je goed overzicht bewaren en ben je stressbestendig in een steeds veranderende omgeving;
  • Ben je empatisch en erg klantgericht ingesteld.

Zo geven we jou energie 🤘

Zou het je voldoening geven om een duurzaam, nieuw merk te laten groeien samen met een hecht team vol energie? Dan zijn deze extra’s mooi meegenomen:

  • ‘n fulltime job met veel verantwoordelijkheid
  • een vast contract (van onbepaalde duur) met een competitief loonpakket en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, thuiswerkvergoeding, gsm abbonement, internet@home, groepsverzekering,..
  • een hip kantoor vlakbij Brussel-Noord met de mogelijkheid om hybride te werken (ma & do samen op kantoor, de rest kies je zelf)
  • een ontwikkelingstraject op maat van jouw ambitie
  • groeikansen om je verder te ontplooien en jouw talenten te ontdekken in een startup die klaar staat voor 🚀
  • heel wat afterworks en team activiteiten.

Zin in een job met meer Energie.be? 🌞

Simpel: Stuur je CV naar jobs@energie.be of upload ‘m via het formulier hieronder. En wie weet, tot binnenkort!

Click or drag a file to this area to upload.

Artikels die jou ook kunnen interesseren:

Digitale meter om jouw verbruik van elektriciteit en gas op te volgen
Energie uitgelegd

Je digitale meter gebruiken en aflezen

Niet alle consumenten kijken ernaar uit om een digitale meter te krijgen. Maar zeker wie zijn energieverbruik wil opvolgen, doet er z’n voordeel mee.

Energie.be team vacature
Energie.be

Word jij onze nieuwe Customer Succes Agent?

Creëer lange termijn klantenrelaties en help ons de energiemarkt voorgoed veranderen 💥 Energie.be een no-nonsense energieleverancier die zich richt op het vereenvoudigen van de energiemarkt en